You are here: Home > sprzęt > Temat kompozycji

Temat kompozycji

Bez względu na temat należy starać się o zwięzłość i prostotę audiowizualnej wypowiedzi: spektakl zbyt długi – nawet doskonale zrobiony – nuży widza. Temat obszerny można pokazać w kilku montażach, z których każdy będzie dotyczył tylko określonego aspektu całości. Poszczególne obrazy muszą tworzyć logiczne ciągi sekwencji – wówczas dopiero powstała całość stanowi zamknięty montaż. Powiązania między obrazami mogą wyrażać się odpowiednim następstwem obrazów lub zmianą planów, może łączyć je również komentarz, a nawet muzyka, jeśli jest ona ilustracją dźwiękową montażu. Wybór serii zdjęć do montażu dokumentalnego – np. ilustrujących zwiedzane miejsca o znaczeniu historycznym – musi być poprzedzony lekturą literatury dotyczącej tego miejsca: pozwoli to uniknąć poważnych błędów, o które łatwo, gdy nie jest się fachowcem w danej dziedzinie. Nie należy jednak iść na łatwiznę i interesować się wyłącznie tym, co wskazuje przewodnik- książka czy człowiek. Pokaz przezroczy powinien wynikać w równej mierze z intelektualnej znajomości przedmiotu i zaangażowania uczuciowego.

Comments are closed.

Dobry fotograf Fotografia slubna Profesjonalizm Fotografia jako hobby Niezapomniane wesele Rozjasnianie Czulosc ekstremalna Blony o najwyzszej czulosci Fotografowanie przy slabym oswietleniu Przy swietle ksiezyca i gwiazd Unikac symetrii Rownoleglosc linii pionowych Woda Krajobraz rowninny Oswietlenie w fotografii krajobrazowej Linie w obrazie Krajobraz Zainteresowanie tematem Obiekty lustrzane Teleobiektywy Telekonwertery Oslona przeciwsloneczna Swiatlomierz Komorka selenowa Filtry Filtry korekcyjne Zadania filtrow korekcyjnych Filtry konwersyjne Torba na sprzet fotograficzny Sposob konfekcjonowania i podloze Czulosc Typ wywolywacza Ostrosc odwzorowania Barwoczulosc Blony odwracalne Blona negatywowa Swiatlo dzienne Czynniki zmienne Posrednie oswietlenie fleszem Fotografia astronomiczna Zdjecia Temat kompozycji Komentarz Kompozycja spektaklu Projekcja przezroczy a film Mysl przewodnia pokazu przezroczy Rozne mozliwosci projekcji przezroczy Oprawianie przezroczy klasyfikacja Ekrany Magnetofony i synchronizatory Projekcja przenikania Ciemnia Ciemnia domowa Oswietlenie ciemni Utrwalanie Opracowania Fotografia naukowa Oswietlenie Podczerwien Daleka podczerwien Praktyka fotografii w ultrafiolecie Zastosowanie fotografii w ultrafiolecie Odciski palcow Fluorescencja Fotografia fluoroscencyjna Fluorografia Fotografia Makrofotografia Ultrafiolet filtrowany Fotomateria Fotogramy Kamera pomiarowa Stopien odbicia wewnetrznego Duze obiektywy Obiektywy szerokokatne sprzet Page 2 Page 3 Page 4 Page 5 Page 6 Page 7 Page 8 Page 9 Page 10 Page 11 Page 12 Page 13 Page 14 Page 15 Sprzet do fotografii - Page 2 Sprzet do fotografii - Page 3 Sprzet do fotografii - Page 4 Sprzet do fotografii - Page 5 Sprzet do fotografii - Page 6 Sprzet do fotografii - Page 7 Sprzet do fotografii - Page 8 Sprzet do fotografii - Page 9 Sprzet do fotografii - Page 10 Sprzet do fotografii - Page 11 Sprzet do fotografii - Page 12 Sprzet do fotografii - Page 13 Sprzet do fotografii - Page 14 Sprzet do fotografii - Page 15